Naturfag.

Wednesday, February 08, 2006

Grenvalg forår 2006. Naturfag ved underviser Seminarielektor Ida Guldager.

Så er jeg ved at starte på mit 2. grenvalgsfag på CVU Sønderjylland, Haderslev Seminarium Pædagoguddannelsen. Jeg føler, at jeg er heldig, for jeg fik mit 1. prioritering af fag nemlig naturfag opfyldt. Det er jo en god start, at få lov at gå i gang med et område jeg selv har valgt, præcis på samme måde som mit 1. grenvalgsfag Multimedie har været. Der har jeg haft et godt forløb, hvor mine forventninger til fulde er blevet indfriet. Nu ser jeg frem til et godt og konstruktivt naturfagsforløb, jeg vil også her gøre mit bedste.

Mine tanker med denne blog er, at jeg vil føre min biotop logbog her på denne blog. Dette emne strækker sig over hele grenvalgsperioden, så på den måde vil jeg vise mine billeder og dele mine refleksioner i forløbet med dem, som måtte have interesse derfor.

De bedste forventninger til faget herfra.
Karin Kronborg.

1 Comments:

At 10:17 AM, Blogger mrskarin913 said...

Hejsa Johanne,
Det går fint igennem.

MVH Karin.

 

Post a Comment

<< Home