Naturfag.

Sunday, February 26, 2006

Forskellige glimt fra min biotop den 26. februar 2006.

Image hosting by Photobucket
Jeg har været ude med mit kamera i dag, for at se lidt på min biotop område. Det er jo interessant, hvad denne årstid giver af mulighed for dyr og planter. Jeg hørte et par solsorte fløjte. Jeg valgt at lade være med at rode i krattet, fordi jeg ikke ville forstyrrer de dyr, der lever i skovbunden, måske derfor fandt jeg ikke flere i dag.
Der er flere planter, der bliver spændende at følge, en bregne, en kristtorn som har sået sig selv, nogle forårsløg som er endt der, efter haveejerne igennem tiden har kørt noget jord derpå.

2 Comments:

At 9:25 AM, Blogger asterix915 said...

Hej Karin

Træls at mit kamera er gået i stykker og først kommer igen på onsdag. Men set ser hyggeligt ud der hvor du skal til at forske skovbunden. Glæder mig til at jeg kan få billeder ind.

Lone

 
At 9:35 AM, Blogger mrskarin913 said...

Hej Lone.

Du må låne mit kamera lidt.

 

Post a Comment

<< Home