Naturfag.

Monday, May 01, 2006

Biotop den 2. maj 2006.

Dato 2. maj 2006. Tid 6.40 for mine iagttagelser i min biotop.

Hvad ser jeg:(Synssansen)
En fasanhøne, solsort, gråspurv, edderkop, bænkebider.

Hvad hører jeg:(Høresansen)
Regnen, biler i det fjerne.

Hvad lugter jeg(Lugtesansen)
Fugt.

Hvad føler jeg:(Følesansen)
Spænding samt en ærgrelse over at jeg ikke nåede at få mit kamera med i farten, for jeg ville over for at se, agerhønen gå rundt i min biotop.

Hvad smager jeg:(Smagesansen)
Intet.

Hvad møder jeg der er levende:
Dyr.

Hvad er anderledes siden sidst:
Regnvejr, tidspunkt og at jeg løb derover for at nå, at se agerhønen gå rundt i min biotop.

Hvem har jeg mødt:
En fasanhøne, solsort, gråspurv, edderkop, bænkebider.

Hvad er der, som jeg vil noter yderlig ned:
Temperaturen er 8.7 ´C
Jeg var alene derovre, og da regnen tog til i styrke, skyndte jeg mig hjem, for jeg havde i farten ikke så praktisk tøj på.
Kl. var 6.50.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home