Naturfag.

Monday, May 08, 2006

Et aftens besøg på min biotop den 8. maj 2006.

Dato 8. maj 2006 Tid 21.55 til 22.05 for mine iagttagelser i min biotop.

Hvad ser jeg:(Synssansen)
Skumringen, mørke og månen.

Hvad hører jeg:(Høresansen)
Biler i det fjerne og fuglenene synger.

Hvad lugter jeg(Lugtesansen)
En frisk aftenluft.

Hvad føler jeg:(Følesansen)
Ro, glæde, afslappethed og en genkendelse.

Hvad smager jeg:(Smagesansen)
Intet burde spise lidt grønt.

Hvad møder jeg der er levende:
Småkravl, fugle og en flue.

Hvad er anderledes siden sidst:
Alt er blevet mere grønt og det er vokset meget, det er simpelthen grødevejr.
.
Hvem har jeg mødt:
Dyr, som fugle og småkravl.

Hvad er der, som jeg vil noter yderlig ned:
Temperaturen. 16.8 `C flot aftenvejr, var der imens det blev helt mørkt, og lyset forsvandt i med himlen. Det var så dejlig vejr, at jeg synes det var synd at gå ind.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home