Naturfag.

Thursday, March 23, 2006

Lidt at tænke over!!!!!!

Endnu før solen den står op,
Synger der en fugl i træets top
i duet med den på husets tag
et velkommen til den nye dag.

Lidt mere:

Læg øret til en forårsdag
lad fuglefløjt dig fryde,
glem for et enkelt øjeblik
de men`ske skabte lyde.

Og det sidste:

Solen varmer vore rygge,
men kommer vi i skovens skygge,
så bli´r varmen helt deroppe
i de høje træers toppe.


Disse tre vers har min farmor lavet til mig, da jeg var barn og skrevet dem i min poesibog, men jeg finder dem relevant for denne naturblog, da jeg ikke er den i familien, der er poeten.

1 Comments:

At 11:14 AM, Blogger mrskarin913 said...

Hej Maja.

Tak for hilsen, det har været skønt i dag, det har bare været så lyst længe her til aften.
MVH Karin.

 

Post a Comment

<< Home