Naturfag.

Wednesday, March 22, 2006

Min biotop onsdag den 22. marts 2006.

Dato22.marts 2006 Tid 11.45 for mine iagttagelser i min biotop.

Hvad ser jeg:(Synssansen)
Solen skinner, lidt sne igen.

Hvad hører jeg:(Høresansen)
Fugle, biler i det fjerne, toget, en knallert og et par cyklister suser forbi.

Hvad lugter jeg(Lugtesansen)
Våde blade.

Hvad føler jeg:(Følesansen)
En genkendelse, et område jeg er kommet til at føle for, tænke på.

Hvad smager jeg:(Smagesansen)
Intet.

Hvad møder jeg der er levende:
Mennesker, fugle..Hvad er anderledes siden sidst:.Et muldvappeskud.Skovbunden er ikke hård længere, men er nu blevet blød, da temperaturen er steget. Fundet af en smidt dåse og en pose fra madvarer.

Hvem har jeg mødt:
Cyklister, Knallertfører, og Fugle.

Hvad er der, som jeg vil noter yderlig ned:
Temperaturen 5,7`C
Jeg gik igen kl. 12.05.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home