Naturfag.

Friday, March 17, 2006

Dyrespor fundet i min biotop den 17. marts 2006.

















Her er en gren på billedet til venstre, som ligger på jorden, her kan man se, at der er blevet pillet i grenens venstre side. Jeg gætter på, at det er af en fugl, der har trevlet grennen med sit næb.

På billedet til højre er jeg godt nok også i tvivl, her håber jeg (at Ida eller en af jer andre, der ser dette) kan hjælpe, for det virker som om, der er kradset meget i barken, og at der er en del smulder efterladt lige neden under det afskallede bark.
Det første, jeg selv tænkte på, var om det var en kat, som har kredset så meget, men er blevet i tvivl, da jeg så det savsmulds ligende afskallede snulder, der ligger neden under træet.

Jeg undersøgte, om der var nogle dyrespor iform af fodtryk af dyr, men der var kun den frosne jord, som er dækket med blade.

Der sker bare noget, når jeg ikke er der, i min biotop.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home