Naturfag.

Thursday, March 09, 2006

Tragedie for mit dyrehold.

Mit dyrehold er desværre afgået ved døden.

Jeg tror min godhed har taget livet af mine melorme, for jeg har nok givet dem for mange agurkskiver ned i glasset. Det har medført, at miljøet i glasset er blevet for fugtigt, og derved har en skimmel, der lever fugtige steder, taget overhånd. På billedet til højre kan du se, at skimlen har bredt sig som en lodden dyne henover jorden.
Det var så mit dyrehold, så nu vil jeg arbejde videre med mine planter.

3 Comments:

At 6:19 AM, Blogger Anne-Mette said...

Hej Karin.
Hold da helt op - jeg som troede at det nærmest var umuligt at tage livet af de små kræ. Ikke at jeg overhovedet synes at de er søde, men det er da lidt synd.
Og sikke du kan med diverse effekter her... Har set at du både har et ur til at gå mm. Jeg tror jeg må i lære hos dig, når vi mødes igen!
Knus
Anne-Mette

 
At 1:51 AM, Blogger Ida Guldager said...

Hej Karin!

Jeg kan sagtens tage en ny forsyning melorm med dig, når vi mødes i Esbjerg.

Jeg tror også du har overfodret dine melorm / billelarver - hvis du har haft låget på, kan de også have haft det for fugtigt. De kravler ikke op af bøtten....

VH
Ida

 
At 12:05 PM, Blogger mrskarin913 said...

Hej Ida.

Du må da gerne tage en ny forsyning melorme med her til Esbjerg.

Nu er jeg på plantehold, så hvad har du tænkt dig, jeg skal med de orme, bruge dem til eksamen? eller til egen fornøjelses skyld?

Jeg har nået at følge dem som orme, og er ikke interesseret i at få biller rundt i boligen?

Det kan lige være jeg skal læse lidt om dem?

MVH Karin.

 

Post a Comment

<< Home