Naturfag.

Sunday, March 05, 2006

Så er der tid til at så.


Plantehold.

Jeg har fundet mine frø frem, som jeg har taget sidste sensommer fra de sommerblomster, jeg havde der satte frø.

Mine frø gemmer jeg, når de er tørre i kaffefilter på et tørt sted. Det har indtil nu været en god måde, for frøene har været gode til at spirre.

Det er lige som om, at de frø jeg selv har taget, fra året før har vist en bedre evne til at spirre, end de frø jeg har købt.
Jeg glæder mig til at få lidt jord under neglene og komme igang:)

De bedste hilsner fra Den lille Gartner*LOL*
Karin.

2 Comments:

At 4:25 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Karin

Du har godt nok fået lavet en laaaang blog. Den ser godt ud :-)

V.h.

Gurvinder

 
At 11:02 AM, Blogger mrskarin913 said...

Hej Gurvinder.

Tak for din hilsen, med tiden bliver den længere.

MVH Karin.

 

Post a Comment

<< Home