Naturfag.

Monday, March 20, 2006

Min biotop mandag den 20. marts 2006.

Dato 20.marts 2006 Tid 9.10 for mine iagttagelser i min biotop.

Hvad ser jeg:(Synssansen)
Solen skinner, Lyset er stærkere, blade der bevæger sig, snepletterne er væk.

Hvad hører jeg:(Høresansen)
Vinden gennem luften, fugle, biller i det fjerne.

Hvad lugter jeg(Lugtesansen)
Vinden/naturen ”våde blade”

Hvad føler jeg:(Følesansen)
Ro og en glæde.

Hvad smager jeg:(Smagesansen)
Intet.

Hvad møder jeg der er levende:
Fugle( solsorte, gærdesmutter), hund sammen med en voksen person.
.
Hvad er anderledes siden sidst:
Sneen er væk, blæsten. Nu er temperaturen højere..

Hvem har jeg mødt:
Fugle( solsorte, gærdesmutter), hund sammen med en voksen person.

Hvad er der, som jeg vil noter yderlig ned:
3,7´c. Vi gik de tre dagplejebørn og jeg kl. 9.35.
De var glade for at lege med bladene.

1 Comments:

At 3:47 AM, Blogger mrskarin913 said...

Hej Johanne.

Mange tak for dit besøg, og de flotte roser.

Det er dejligt at hører, du er ved at være frisk igen. Det er også en være omgang, du har skullet igennem.
Det tager tid at rende til læge m.m., jeg ved det fra mig selv.

Jeg er utrolig glad for at have haft multimedie, og i det fag med de to undervisere, var mulighederne for at nå rigtigt
langt tilstede.

Jeg er godt tilfreds, set i forhold til hvor jeg startede.

Det bliver godt for dig at få fingerene i din målgruppe.

MVH Karin.

 

Post a Comment

<< Home