Naturfag.

Wednesday, March 22, 2006

Så er temperaturen på vej op!!!!!!


Biotop:


I dag onsdag den 22.marts 2006 var temperaturen ved middagstid på 5,7´C , og det er med til at den frosne jord tøes op.
Det giver mig et håb, om at jeg snart kan finde nogle insekter på mit område.
På billedet kan man se det første vand, jeg har fundet i min biotop.
Da det ikke er noget sammenlignet med de fine vandløb, som jeg ser på mine medstuderenes blogs, så kan jeg nok konkludere, at det bliver ikke det helt store, jeg finder i denne lille pyt*LOL*.

2 Comments:

At 1:41 PM, Blogger Sus Nyrop said...

Hej Karin, man må sige at du forstår at få noget konstruktivt ud af ganske almindeligt forårsmudder :-)

Og så kunne jeg forresten godt lide dit lille slideshow!

mange hilsner, Sus i Farum
(som netop har set storke midt i byen León, 830 meter over havet i det nordvestlige Spanien - en by er vel også en slags biotop !)

 
At 8:47 AM, Blogger mrskarin913 said...

Hej Susnyrop.

Mange tak for dit besøg, jeg kan se, du har skiftet dit billed ud, det andet var ellers smukt :)

Dine 3 blogs er spændende, og jeg kan se, du har været med på blogs i lang tid.

Jeg håber, at du gav storken et kort over ruten til Ribe, som er en af de kommuner, vi bliver sammen med tilnæste år. Når storken kommer til denne by, træder Storkelauget frem, og er vært med en lille en til byens borger.

De bedste hilsner fra vest Karin.

 

Post a Comment

<< Home