Naturfag.

Monday, February 05, 2007

Naturfaget på grenvalg skal nu afsluttes med en eksamen.

Naturfaget på grenvalg skal nu afsluttes med en eksamen. Vi afsluttede vores fælles undervisning i juni 2006, men da det er et fag, som jeg gik meget op i , bliver det for mig dejligt at tage naturfag op igen.

Jeg var så heldig at få begge mine ønsker til grenvalg opfyldt, hvilket jeg ikke bare lige kunne regne med, når vi er studerer på Meritpædagoguddannelsen. Der skulle nemlig være et passende antal studerende, i de weekender vi var på indkald på Haderslev Seminarium.

Min medstuderende og jeg har et ønske til vores emne, som vi skal til eksamen i den 2. marts 2007. Dette regner vi med at få godkendt måske i dag, og derefter går vi aktivt igang med at fuldfører den plan, vi har planlagt i de sidste 23 dage, som der er tilbage.

Jeg vil prøve at følge op på naturfaget, i den sidste tid vi har dette.

2 Comments:

At 11:26 AM, Blogger asterix915 said...

Hej Karin

Ja tiden går, og snart har vi også afsluttet vores naturfag. Det er næsten ikke til at forstå, hvor tiden er blevet af.

 
At 10:13 AM, Blogger mrskarin913 said...

Hej Lone.

Ja inden vi ser os om, er det sommer, og fuglerne synger i vores haver.

 

Post a Comment

<< Home