Naturfag.

Tuesday, June 20, 2006

Naturfaget på grenvalg forår 2006 er nu slut.



Naturfaget på grenvalg forår 2006 er nu slut, og til februar 2007 skal vi til eksamen i faget.
Derfor vil der ikke komme den samme mængde naturstof fremover på denne blog, men jeg dropper jo ikke min interesse for livet omkring mig, som jo også består af meget natur. Der vil komme nogle indlæg fremover, men hvilke vil tiden vise?



Her er lige et glimt fra i weekenden, hvor vi alle skulle vise, hvad vi havde arbejdet med. Ikke mindst hvilke aktiviteter vi havde lavet i vores biotop.

2 Comments:

At 5:11 AM, Blogger asterix915 said...

Hej Karin

Sikke en flot udstilling. Dejligt at det endelig er ferie. Det har været et hårdt semester *ss*.

Vi ses jo stadig engang imellem.

Lone

 
At 11:28 PM, Blogger mrskarin913 said...

Hej Lone.

Tak for hilsen, det er dejligt med lidt fritid igen, jeg har nydt min weekend og 3 dage uden at have åbnet min computer.
Vi ses bestemt.

 

Post a Comment

<< Home