Naturfag.

Friday, June 02, 2006

Biotop den 2. juni 2006.

Dato 2.juni 2006 Tid 7.45 for mine iagttagelser i min biotop.

Hvad ser jeg:(Synssansen)
Det er blevet grønt og kommet flere blomster. En død mus.Insekter, fluer, bænkebidder.Biller.

Hvad hører jeg:(Høresansen)
Et tog i det fjerne, biler, en hund. Fugle.

Hvad lugter jeg(Lugtesansen)
En frisk skovlugt.

Hvad føler jeg:(Følesansen)
At det er dejligt at være ude i naturen, og en ro og klar til at gå hjem og begynde mit arbejde.

Hvad smager jeg:(Smagesansen)
Et bøgeblad. Har samlet mig mod efter jeg så på Charlottes blog, at de havde spist og tygget på bøgeblade, og jeg fandt, det var en god oplevelse.

Hvad møder jeg, der er levende:
Biller, insekter, fugle, hund.

Hvad er anderledes siden sidst:.
Det er fint vejr, alt er grønt, flot lysegrønt og sommerligt.

Hvem har jeg mødt:
Biller, insekter, fugle, hund.

Hvad er der, som jeg vil noter yderlig ned:
Temperaturen 11.3 `C jeg fandt en død mus og at der var flere forskellige blomster der er sprunget ud.

1 Comments:

At 12:23 AM, Blogger Sayyid Al-Kasturi said...

good idea...maybe u should try xkeroncong2006.blogspot.com to release your head...

 

Post a Comment

<< Home