Naturfag.

Thursday, May 18, 2006

Biotop den 18. maj 2006.

Dato 18. maj 2006 Tid 13.00 for mine iagttagelser i min biotop.

Hvad ser jeg:(Synssansen)
Regn, grønt, våde blade, småfugle, bænkebider.

Hvad hører jeg:
(Høresansen)Vinden, blæsten, biler i det fjerne, heste, fugle, småfugle. Vindens susen.

Hvad lugter jeg(Lugtesansen)
Fugtigt klamt skovbund.

Hvad føler jeg:(Følesansen)
Indre ro.

Hvad smager jeg:(Smagesansen)
intet.

Hvad møder jeg der er levende:
Fugle, bænkebider, en jogger.

Hvad er anderledes siden sidst:
Regnen det hele er vådt.

Hvem har jeg mødt:
En jogger, fugle, bænkebider.

Hvad er der, som jeg vil noter yderlig ned:
Temperaturen 13,1 C Gik hjem kl.13.10

1 Comments:

At 2:07 AM, Blogger mrskarin913 said...

Hej Maja og Johanne.

1000 tak for jeres søde hilsen, det var bare så skønt at blive 39 år, jeg glæder mig til, at jeg runder næste år*LOL*.

Jeg var til konfirmation, og det gik godt og var hyggeligt. Så nyder jeg min seng ekstra meget, efter at have sovet 4 timer på pindebrænde*LOL*

Knus herfra.

 

Post a Comment

<< Home