Naturfag.

Tuesday, May 23, 2006

Biotop den 23.maj 2006.

Dato23. maj 2006 Tid kl. 19.45 for mine iagttagelser i min biotop.

Hvad ser jeg:(Synssansen)
åd skovbund, det er grønt og dejligt frisk luft, det vokser mælkebøtterne gror.Fugle, og en hund.Småkravl.

Hvad hører jeg:(Høresansen)
Fugle og biler i det fjerne, tog.Blæsten den er voldsom.

Hvad lugter jeg(Lugtesansen)
Våd skovbund.

Hvad føler jeg:(Følesansen)
En afslappethed. Godt for mig at slappe lidt af i denne aktive opgave tid.

Hvad smager jeg:(Smagesansen)
Intet.

Hvad møder jeg der er levende:
En jogger, en cyklist og to stavgænger.Hund og fugle. Småkravl.

Hvad er anderledes siden sidst:
Det er først på aftenen. Blæsten, den er voldsom.

Hvem har jeg mødt:
Fugle, og en hund.SmåkravlEn jogger, en cyklist og to stavgænger.

Hvad er der, som jeg vil noter yderlig ned:
Temperaturen er 11.1´C.Jeg gik igen kl.20.00..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home