Naturfag.

Sunday, June 11, 2006

Biotop den 11.juni 2006 frodig.

Dato 11.juni 2006 Tid 14.00 for mine iagttagelser i min biotop.

Hvad ser jeg:(Synssansen)
Insekter i luften, grønt,grønt, grønt flot vejr, utrolig meget vækst siden sidst.

Hvad hører jeg:(Høresansen)
Vinden suser lidt, meget fuglefløjt forskellige fuglestemmer fra små fugle, knasen når jeg går i de små kviste og grene, det er så tørt nu.

Hvad lugter jeg(Lugtesansen)
Frodighed
Pollen.

Hvad føler jeg:(Følesansen)
Frihed, ro, glæde.

Hvad smager jeg:(Smagesansen)
Intet

Hvad møder jeg der er levende:
Fugle, insekter, cyklister, kat.

Hvad er anderledes siden sidst:
Meget frodigt, utrolig meget vækst.

Hvem har jeg mødt:
Fugle, insekter, cyklister, kat.

Hvad er der, som jeg vil noter yderlig nedTemperaturen 26,5
Gik kl 14.30 samlede planter til at presse.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home