Naturfag.

Tuesday, March 28, 2006

Min biotop tirsdag den 28. marts 2006.

Biotop:


Dato28.marts 2006 Tid 9.00 for mine iagttagelser i min biotop.

Hvad ser jeg:(Synssansen)
Vinden tager i grenene, fugle, fugtig skovbund, regnvejr.

Hvad hører jeg:(Høresansen)
Vinden suser om ørerne på mig. Biler i det fjerne, flere forskellige og kraftigere fuglestemmer.En helicopter.

Hvad lugter jeg(Lugtesansen)
En frisk vind, fugtig skovbund.

Hvad føler jeg:(Følesansen)
fslappethed, ro og glæde, at jeg gør en god gerning for mig selv, at være ude og blive blæst igennem.

Hvad smager jeg:(Smagesansen)
Intet.

Hvad møder jeg der er levende.
En cyklist, fugle.

Hvad er anderledes siden sidst:
Regnen og lyset, samt at der kom en helikopter flyvende hen over min bioto.
Hvem har jeg mødt:En cyklist og flere fugle.

Hvad er der, som jeg vil noter yderlig ned:
Temp. 5.0 `C
Vi gik videre kl 9.15 Kristian, Rasmus, Julie og jeg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home