Naturfag.

Monday, April 03, 2006

Min Biotop den 3. april 2006.

Dato3. april 06 Tid 10.10 for mine iagttagelser i min biotop.

Hvad ser jeg:(Synssansen)
Lyset er stærkere og mere klart. Der er kommet store hvide skyer på lyseblå himmel.Gråspurve og solsorte i hver sit træ.

Hvad hører jeg:(Høresansen)
Biler i det fjerne. Forskellige fuglelyde.

Hvad lugter jeg(Lugtesansen)
En frisk luft og skovbunden.

Hvad føler jeg:(Følesansen)
Ro og fred.

Hvad smager jeg:(Smagesansen)
Intet.

Hvad møder jeg der er levende:
Fugle.

Hvad er anderledes siden sidst:
Himlens farve og skyerne - det får min biotop til at virke mere klar og lun..Hvem har jeg mødt:
Fugle.

Hvad er der, som jeg vil noter yderlig ned.
Gik igen kl. 10.10 Temperaturen 6,1´C Jeg var der alene.

1 Comments:

At 5:00 AM, Blogger mrskarin913 said...

Hej Rønn.

Mange tak for de flotte ord, det er dejligt, at hører når der har været nogle inde på ens blog.

MVH Karin.

 

Post a Comment

<< Home