Naturfag.

Friday, April 14, 2006

Min biotop den 14. april 2006.

Dato 14. april 2006. Tid kl. 15.15 for mine iagttagelser i min biotop.

Hvad ser jeg:(Synssansen.
Solskin, blade der bevæger sig . Mærker at nu er det forår, grøde i luften alt stortrives.

Hvad hører jeg:(Høresansen)
Fugle- biler og et tog,Blade der raslerVinden suser.

Hvad lugter jeg(Lugtesansen)
Jord- en frisk vind- fugtige blade.

Hvad føler jeg:(Følesansen)
En ro afslappelse og en fordybelse.

Hvad smager jeg:(Smagesansen)
Intet.

Hvad møder jeg der er levende:
En cyklist, en hund, fugle bl.a. en skovskade.

Hvad er anderledes siden sidst.
Temperaturen, set småkravl i skovbunden.Vinden..Hvem har jeg mødt:En cyklist, en hund, fugle bl.a. en skovskade.

Hvad er der, som jeg vil noter yderlig ned:
Temperaturen 11.5´C. Jeg var der alene og tegnede min biotop op på en skitse,og jeg gik videre kl 16 efter et afslappet ophold, hvor mine sanser blev brugte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home